GovTech BETA
Platforma Konkursowa
Platforma polskiego banku zdjęć
OBSERWUJ KONSULTACJE
Otrzymasz powiadomienia o zmianach i upływających terminach
Przyjmowanie zgłoszeń zakończone
przewidywany budżet wdrożenia
800 000,00 zł brutto
Zaproszenie do konsultacji
Zapraszamy do udziału w konsultacjach planowanego do realizacji we współpracy z partnerem rynkowym projektu innowacyjnego. W trakcie konsultacji omówiony zostanie cel i zakres projektu oraz przedstawione zostaną oczekiwane ramy czasowe realizacji.

Od uczestników konsultacji planowane jest pozyskanie informacji dotyczących możliwości realizacji oczekiwanych funkcjonalności w zależności od budżetu projektu, realności jego wykonania z użyciem najnowszych osiągnięć techniki oraz rekomendowanych kryteriach wyboru pozwalających wybrać najlepszego partnera do wsółpracy.
Funkcjonowanie dziś, opis potrzeby

Obecnie na rynku istnieje wiele banków zdjęć, które oferują wysokiej jakości, gotowe do druku zdjęcia. Jednak zdjęcia te są sztywne, sztampowe, brakuje im unikalnego charakteru, nowoczesności, więc nie nadają się w większości do mediów społecznościowych.

Polski bank zdjęć ma na celu:
- dla sprzedających: demokratyzacja i monetyzacja hobby. Każdy może być fotografem. W aplikacji będą mogli łatwo udostępniać zdjęcia do sprzedaży,
których i tak bardzo dużo robią;
- dla kupujących: łatwy i tani dostęp do dobrej jakości kontentu;
- stworzyć rozbudowaną galerię pięknych, łatwo dostępnych zdjęć i filmów z Polski.

Oczekiwana zmiana

Aplikacja mobilna do sprzedawania i kupowania zdjęć przeznaczonych głównie do mediów społecznościowych. Wersja desktopowa dla osób, które kupują dużo zdjęć i wideo.

ZAŁOŻENIA: prosty, minimalistyczny system kupowania i sprzedawania materiałów zdjęciowych i wideo dla każdego.

Wymagania funkcjonalne

Funkcjonalności systemu:

  1. Opcja reporter. Szybkie dodawanie zdjęć i ujęć z miejsca ważnych wydarzeń. Np.: miejsc wypadku.
  2. System Aukcyjny, mnożniki.
  3. System antyspamowy i anty ilościowy (podobne ujęcia), geo targetowanie zgłaszanych zdjęć i zakopywanie fejków przez użytkowników, łatwe dodawanie tagów.
  4. Opcja media społecznościowe. Dla osób, które robią dużo ładnych zdjęć i chciałyby na nich zarabiać. Zdjęcia dla agencji mediowych, administratorów mediów społecznościowych, którzy poszukują kontentu. W fazie początkowej nie stawiamy na wysokiej jakości zdjęcia do druku wielkoformatowego.
  5. Wykorzystanie sztucznej inteligencji do tworzenia opisów do materiałów po wybranych targach. Copywriting.
  6. Przyjazny interfejs, galerie tygodnia, filtry, wyszukiwarki, opcja stories, ankiety, głosowania, polubienia, bot pomocniczy i suport.
  7. Konkursy i wykorzystywanie nadchodzących okazji w roku do zbierania materiałów przez platformę.

Benefity i funkcjonalności dla sprzedającego:

  1. Dashboard – zarobki, liczba wyświetleń zdjęć, statystyki wyszukiwani, tagi, trendy.
  2. Możliwość tworzenia portfolio, możliwość prezentacji, możliwość bezpośredniego kontaktu z kupującym.

Rozwinięcie oczekiwanych funkcji planowanego systemu spisane zostały w dokumencie:
https://drive.google.com/file/d/1cJzG0VKdQ3K-I4iFYl4aZnaiBDKBVwjz/view?usp=sharing 

W trakcie konsultacji omawiana będzie zawartość tego dokumentu pod kątem:

  1. zawartości merytorycznej - czy pozwala się zorientować w celu i zakresie projektu? Jakich informacji brakuje? 
  2. harmonogramie - czy możliwe jest ocenienie jaki czas jest niezbędny do wykonania projektu? Jakich informacji brakuje, by taki czas ocenić?
  3. koszcie - jaki byłby przewidywany koszt wykonania projektu, a następnie jego utrzymania? Jakich informacji brakuje, by dało się ocenić koszty?

Te i inne pytania zadawane będą w trakcie konsultacji. Konsultacje, mają za zadanie przygotować dokumentacje na potrzeby zamówienia wykonania Platformy polskiego banku zdjęć.

Harmonogram
Zgłoszenia od 17.11.2020 do 24.11.2020
Przewidywane zakończenie dialogu 08.12.2020
Miejsce prowadzenia konsultacji

Organizator przewiduje spotkania w: Warszawa.

Organizator dopuszcza udział online: TAK

Kontakt
Zamawiający udziela odpowiedzi pod warunkiem, że pytanie wpłynie w okresie prowadzenia konsultacji. Jeżeli pytanie wpłynie po upływie terminu lub dotyczy udzielonych już odpowiedzi i wyjaśnień, organizator konsultacji może udzielić wyjaśnień albo pozostawić takie pytania bez rozpoznania.
Komunikacja z uczestnikami prowadzona jest w formie elektronicznej, pocztą email lub przez Platformę Konkursową.
Patryk Markuszewski
tel. 500098615
p.markuszewski@stateofpoland.pl
Pytania i odpowiedzi
ZADAJ PYTANIE
Dokumentacja konsultacji
TAGI
duże zbiory danychprojektowanie UXuczenie maszynoweprzetwarzanie obrazów